Tρίτη φάση επιστροφής στα θρανία με νέους κανόνες-Επίσκεψη Μητσοτάκη στο 2ο Δημοτικό Καλλιθέας (video)

by admin
0 views

Μοιράσου το άρθρο:

Η σειρά των μικρότερων μαθητών να επιστρέψουν στα θρανία σήμερα. Δημοτικά, νηπιαγωγεία και ειδικά σχολεία όλων των βαθμίδων ανοίγουν με τα γνωστά υγειονομικά πρωτόκολλα με νέα δεδομένα στη διάταξη των αιθουσών, μέγιστο αριθμό τους 15 μαθητές ανά τάξη, αλλά και αλλαγές στον τρόπο που θα κάνουν διάλειμμα. Η χρήση της μάσκας είναι προαιρετική για εκπαιδευτικούς και μαθητές (και στο σχολείο και στα σχολικά λεωφορεία). Το 2ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας επισκέφθηκαν ο πρωθυπουργός και η υπουργός Παιδείας, όπου ενημερώθηκαν από τον Διευθυντή Γιώργο Αντωνιάδη για το πώς κυλά η πρώτη μέρα επιστροφής στο σχολείο, με μεγάλο ποσοστό συμμετοχής μαθητών και χωρίς απουσία δασκάλου. Επίσης, συζητήθηκαν οι κανόνες αλλά και οι νέες συνήθειες με τις οποίες καλούνται να εναρμονιστούν μαθητές και διδακτικό προσωπικό, ενώ ο Κυριάκος Μητσοτάκης συνομίλησε με τους μαθητές κατά τη διάρκεια του πρώτου διαλείμματός τους.

Δεν υπάρχει επιστροφή στην κανονικότητα χωρίς ανοικτά σχολεία. Σήμερα, με το άνοιγμα νηπιαγωγείων, δημοτικών & σχολείων ειδικής αγωγής, γίνεται άλλο ένα μεγάλο βήμα στην προοδευτική αποκλιμάκωση των μέτρων. Καλή επάνοδο στους μαθητές μας & καλό μήνα[email protected] @sofiazacharaki pic.twitter.com/EkQ60KVcgW
— Niki Kerameus (@nkerameus) June 1, 2020

(Πηγή: Γ.Τ. Πρωθυπουργού/ Δημήτρης Παπαμήτσος)Ο πρωθυπουργός χαιρέτησε τους μαθητές της Α’ Δημοτικού που παρακολουθούσαν σε παραμύθι τον «Μικρό COVID-19», που εξηγεί όλα όσα στην ηλικία τους πρέπει να γνωρίζουν, και χαρακτήρισε «δύσκολη εξίσωση που κληθήκαμε να λύσουμε όλοι μαζί» την αντιμετώπιση της επιδημίας του κορονοϊού, «αλλά τα καταφέραμε καλά», όπως τόνισε χαρακτηριστικά.
Επίσης, κατά τη συζήτηση που είχε με μαθητές της ΣΤ’ τάξης διαπίστωσε πως στο σύνολό τους οι μαθητές είναι πλήρως ενημερωμένοι για τις συνθήκες υγιεινής που θα πρέπει να τηρούν ευλαβικά. Παρατήρησε δε πως είναι πολύ σημαντικό, παρόλο που ηλιακά είναι νωρίς, οι μαθητές να έχουν πλήρη αίσθηση του ρόλου τους στην κοινωνία.
(Πηγή: Γ.Τ. Πρωθυπουργού/ Δημήτρης Παπαμήτσος)Όσον αφορά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ο Κυριάκος Μητσοτάκης υπογράμμισε πως ήταν πολύ σημαντική και «ήρθε για να μείνει» ενώ η αξιοποίηση της τεχνολογίας ανοίγει ένα παράθυρο στο μέλλον. Πρόσθεσε δε πως πάντα το μεγαλύτερο κομμάτι της δουλειάς θα γίνεται στην τάξη ωστόσο η τεχνολογία προχωράει και μας δίνει πάρα πολλές ευκαιρίες και δυνατότητες να έχουμε πρόσβαση στη γνώση. «Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση ήταν αρκετά καλή, κάναμε πολύ καλό μάθημα και καινούργια πράγματα. Πιστεύω μας έσωσε για να καλύψουμε όλη μας την ύλη και ευτυχώς με όλα αυτά τα μέτρα, επιστρέψαμε στο σχολείο», είχε πει νωρίτερα μαθήτρια της ΣΤ’ Δημοτικού στον Πρωθυπουργό.
(Πηγή: Γ.Τ. Πρωθυπουργού/ Δημήτρης Παπαμήτσος)Ο κ. Μητσοτάκης επανέλαβε ότι έχοντας ακούσει τις απόψεις των ειδικών και έχοντας λάβει διαβεβαιώσεις ότι δεν συντρέχει λόγος Δημόσιας Υγείας, τοποθετήθηκε υπέρ του ανοίγματος των δημοτικών πρωτίστως για μαθησιακούς λόγους, κάτι που βρήκε απολύτως σύμφωνο όλο το εκπαιδευτικό προσωπικό.
(Πηγή: Γ.Τ. Πρωθυπουργού/ Δημήτρης Παπαμήτσος)Τον πρωθυπουργό συνόδευαν η υπουργός Παιδείας & Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως και η υφυπουργός Παιδείας & Θρησκευμάτων, αρμόδια για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή, Σοφία Ζαχαράκη. Αποχωρώντας ο πρωθυπουργός συνομίλησε και χαιρέτησε κατοίκους της περιοχής, ενώ ανταποκρίθηκε σε πρόσκληση για μια πολύ γρήγορη επίσκεψη σε κατάστημα με παραδοσιακά Κρητικά προϊόντα.
Η πρώτη μέρα είναι αφιερωμένη στην επεξήγηση των ειδικών οδηγιών του ΕΟΔΥ για τα μέτρα προσωπικής υγιεινής.
Σε όλες τις σχολικές αίθουσες θα υπάρχουν αντισηπτικά και προβλέπεται καθαρισμός δύο φορές την ημέρα (κατά τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου και μετά το πέρας αυτού). Επίσης οι αίθουσες θα αερίζονται φυσικά.
Δεν θα πραγματοποιείται η καθιερωμένη συγκέντρωση μαθητών στον προαύλιο χώρο πριν την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος.
Τα διαλείμματα θα γίνονται σε διαφορετικές ώρες για τη μείωση του συγχρωτισμού, και δεν θα λειτουργούν τα κυλικεία.
Λόγω των ειδικών συνθηκών της χρονιάς, οι μαθητές καλούνται να κρατήσουν τα φετινά βιβλία τους και για την επόμενη σχολική χρονιά, η οποία θα ξεκινήσει νωρίτερα από την καθιερωμένη 11η Σεπτεμβρίου, αλλά όχι πριν την 1η Σεπτεμβρίου.
Όπως και για τα γυμνάσια και τα λύκεια, έτσι και για τις εκπαιδευτικές δομές που ανοίγουν υπάρχει η δυνατότητα για σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία από εκπαιδευτικούς για όσους μαθητές εμπίπτουν σε κατηγορίες που δικαιολογούν την απουσία τους.
Υπάρχει επίσης η δυνατότητα απουσίας μαθητή, στη βάση απλής υπεύθυνης δήλωσης γονέα ή κηδεμόνα περί ύπαρξης ατόμου στο σπίτι που ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου ή νοσεί.
Πάντως επιφυλάξεις εξακολουθεί να εκφράζει η εκπαιδευτική κοινότητα.
Θα έπρεπε να δοθεί περισσότερος χρόνος στους εκπαιδευτικούς να προετοιμαστούν και να υπάρξει έγκαιρα προσωπικό καθαρισμού στα σχολεία, δήλωσε στο Πρώτο Πρόγραμμα ο Θανάσης Κικίνης, Πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδος.
Πώς θα λειτουργήσουν τα ειδικά σχολεία
Ανοίγουν σήμερα και τα Ειδικά Σχολεία. Οι σχολικές μονάδες Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα λειτουργήσουν έως τις 12 Ιουνίου, και εκείνες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης έως και τις 26 Ιουνίου.
Η χρήση προστατευτικής μη ιατρικής μάσκας από μαθητές και εκπαιδευτικό προσωπικό εντός των σχολικών μονάδων είναι προαιρετική.
Στις περιπτώσεις που απαιτείται σωματική επαφή ή εκ του σύνεγγυς εκπαιδευτική καθοδήγηση και υποστήριξη των μαθητών, προβλέπεται η χρήση γαντιών, μη ιατρικής μάσκας ή προμετωπίδας για τις περιπτώσεις που απαιτείται να φαίνεται το στόμα του εκπαιδευτικού ή του ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού, είναι υποχρεωτική.
Γενικότερα, για τα Εδικά Σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και την υλοποίηση της σίτισης σε αυτές, όπου προβλέπεται, θα γίνεται με παράδοση των γευμάτων σε πακέτα, τηρουμένων υψηλών προδιαγραφών υγιεινής και με χρήση του χώρου της τραπεζαρίας (τηρουμένων των αποστάσεων και σε μικρές ομάδες μαθητών). Σε περίπτωση μη επάρκειας του χώρου της τραπεζαρίας, γίνεται χρήση άλλων χώρων του σχολείου, όπως του προαυλίου και των σχολικών αιθουσών.
Όπως ισχύει και για τις υπόλοιπες εκπαιδευτικές δομές, τα διαλείμματα θα γίνονται με διαφορετικό τρόπο. Θα πρέπει να υιοθετούνται οι πρακτικές συστηματικού διαχωρισμού των μαθητών κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων, ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός των μαθητών και να διασφαλίζεται η τήρηση των απαιτούμενων αποστάσεών τους σε κάθε χώρο του σχολείου.
Πηγή ΕΡΤ, ΑΠΕ-ΜΠΕwww.ert.gr

Μοιράσου το άρθρο:

https://platform.twitter.com/widgets.js

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο