MotoGP Doha, απίστευτος αγώνας, αποφασισμένος Quartararo!

by admin
1 views

Έχοντας δύο συνεχόμενους αγώνες στην ίδια πίστα, στην οποία μάλιστα έχουν προηγηθεί και οι μοναδικές δοκιμές της χρονιάς είναι λογικό να είναι θεαματικοί. Όμως με τη ζέστη, τους ανέμους και την άμμο στην πίστα Losail του Qatar, η κατάσταση μπορεί να αλλάξει εύκολα. Έτσι είδαμε εντυπωσιακές επιδόσεις στις δοκιμές που δεν επαληθεύθηκαν στους αγώνες και το αντίστροφο. Είδαμε αναβάτες να πρωταγωνιστούν το πρώτο τριήμερο και να χάνονται το δεύτερο και το αντίστροφο. Σταθερά όμως είδαμε νέα ρεκόρ και στους δύο αγώνες. Στον πρώτο αγώνα είδαμε τον Bagnaia να κάνει τον απόλυτο χρόνο στα χρονομετρημένα (1:52:772) και τον Zarco να γράφει την υψηλότερη τελική ταχύτητα στην ιστορία του MotoGP με 362,4 χλμ/ώρα. Στο δεύτερο αγώνα, το DohaGP οι καιρικές συνθήκες έδειχναν πως δύσκολα θα γίνονταν νέα ρεκόρ. Πράγματι οι ταχύτεροι χρόνοι δεν πλησίασαν αυτούς της προηγούμενης εβδομάδας στις δοκιμές, ελεύθερες και χρονομετρημένες ενώ ο Jorge Martin, στον 2ο μόλις αγώνα του στη μεγάλη κατηγορία κατέκτησε την pole position με τη Ducati της Pramac.

Στον 1ο αγώνα είχε ξεκινήσει 14ος και είχε στρίψει 4ος, στον 2ο αγώνα ξεκίνησε 1ος και έστριψε άνετα 1ος παίρνοντας πρωτόγνωρη διαφορά μέχρι την 1η στροφή. Ο Johann Zarco, ο teammate του στην Pramac, ξεκίνησε και παρέμεινε 2ος με τον Aleix Espargaro να φέρνει στην 1η στροφή την Aprilia από την 7η στην 3η θέση. Πιο εντυπωσιακός από όλους όμως, ήταν ο Miguel Oliveira με την KTM που από τη 12η θέση ανέβηκε στην 4η στην πρώτη στροφή! Χαμένοι στην εκκίνηση και στους πρώτους γύρους ήταν οι αναβάτες της Yamaha, Quartararo και Vinales στην 9η και τη 10η θέση αντίστοιχα αλλά και οι αναβάτες της εργοστασιακής Ducati που υποχώρησαν 7ος ο Miller και 8ος ο Bagnaia. Ο Aleix Espargaro κρατήθηκε για πολλούς γύρους στις πρώτες θέσεις, ήταν ο πρώτος που έκανε ταχύτερο γύρο με χρόνο κάτω από 1:55 αλλά στον επόμενο κιόλας γύρο ο Francesco Bagnaia έκανε νέο ρεκόρ σε διάρκεια αγώνα με χρόνο 1:54:491 βελτιώνοντας κατά δύο περίπου δέκατα το χρόνο του Vinales στον 1ο αγώνα. Πλησιάζοντας τη μέση του αγώνα ο Martin ήταν σταθερά μπροστά και μάχη γινόταν για τη 2η θέση ανάμεσα σε Zarco και Rins. Άλλαξαν αρκετές φορές θέσεις μεταξύ τους με τη Suzuki να είναι σαφώς πιο γρήγορη στις στροφές και τη Ducati να μειώνει απίστευτα την απόσταση στην ευθεία.

Πιο πίσω Miller και Mir έδιναν μάχη. Ο Mir πέρασε τον Miller σε σημείο που ο αναβάτης της Ducati δεν το περίμενε και σε συνδυασμό με τη γενικότερη επίδοση του που δεν ήταν η αναμενόμενη, εκνευρίστηκε. Στην επόμενη στροφή φάνηκε να πέφτει πάνω στον Mir και στη συνέχεια να τον σπρώχνει και με τον αγκώνα του θυμίζοντας sprint τερματισμού σε ποδηλατικό αγώνα. Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν και δεν επέβαλλαν κάποια ποινή. Ο Bagnaia είχε αρχίσει να ανεβαίνει αλλά το ίδιο συνέβαινε και με τον Quartararo. Αφού πέρασε τον Bagnaia και ανέβηκε στην 3η θέση πολύ σύντομα πέρασε και τον Zarco και άρχισε την επίθεση του στον Martin. Θυμίζοντας τις μάχες που προηγήθηκαν, η Ducati ήταν σαφώς ταχύτερη στην ευθεία αλλά η Yamaha στις στροφές. Ο Martin δέχθηκε το πέρασμα του Quartararo, τον ξαναπέρασε στην ευθεία αλλά τον τελικό λόγο είχε ο Quartararo. Ήταν πολύ αποφασισμένος και πέρασε σε σημείο που ακολουθούσαν στροφές κι έτσι κατάφερε να πάρει μια μικρή διαφορά από τον Martin.

Ο Zarco πίεσε με τη σειρά του τον Martin στον τελευταίο γύρο και τον πέρασε. Ο Martin, όπως δήλωσε μετά τον αγώνα, δεν προσπάθησε να περάσει και πάλι τον Zarco αφού αναγνωρίζει πως έχουν διαφορετικούς στόχους και δεν ήθελε να ρισκάρει μια επαφή. Το πέσιμο της καρό σημαίας βρήκε στην πρώτη θέση τον εντυπωσιακά βελτιωμένο Fabio Quartararo να κατακτά την 4η νίκη της καριέρας του και την 1η με την εργοστασιακή ομάδα της Yamaha. Στη 2η θέση τερμάτισε ο Johann Zarco για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα. Ο Zarco έχει ξεκινήσει τη χρονιά πολύ εντυπωσιακά δείχνοντας πολύ ώριμος και ψύχραιμος. Δεν έχει κάνει λάθη σε δύο συνεχόμενους αγώνες, «έπαιξε άμυνα» όταν χρειάστηκε για να προφυλάξει τον Martin για μερικούς γύρους και τερματίζοντας δεύτερος στους δύο πρώτους αγώνες, βρίσκεται στην 1η θέση της βαθμολογίας. Έγινε ο πρώτος Γάλλος που ανέβηκε για 50η φορά στο βάθρο σε όλες τις κατηγορίες και έκανε το 1-2 για τη Γαλλία μαζί με τον Quartararo, κάτι που είχε να συμβεί από το 1954! Στο 3ο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο ταχύτατος και μυαλωμένος Jorge Martin στον 2ο αγώνα της καριέρας του στο MotoGP ενώ δεν παρέλειψε να αφιερώσει το βάθρο αυτό στον Fausto Gresini με την ομάδα του οποίου κατέκτησε το πρωτάθλημα της Moto3 ΤΟ 2018.

Ένα ακόμα ρεκόρ που σημειώθηκε στον αγώνα αυτόν, ήταν η μικρότερη διαφορά ανάμεσα στους 15 πρώτους αναβάτες με 8,9 δευτερόλεπτα, τη μικρότερη διαφορά της ιστορίας. Σε μια πίστα που παραδοσιακά επικρατεί η Ducati, η Yamaha πήρε δύο νίκες με διαφορετικούς αναβάτες σε μια πίστα που δεν έχει τα καλύτερα στατιστικά ενώ ο Quartararo έκανε ταχύτερο αγώνα αφού η συνολική διάρκεια ήταν σχεδόν 5 δευτερόλεπτα μικρότερη. Φάνηκε πολύ γρήγορη στις στροφές και πολύ καλή και στη διαχείριση των ελαστικών. O Alex Rins έφερε τη Suzuki στην 4η θέση κρατώντας πίσω του τον Maverick Vinales, ο Bagnaia τερμάτισε 6ος, οι Mir, Binder, Miller και Aleix Espargaro συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα. Εξαιρετικός ο Enea Bastianini στην 11η θέση με τον Franco Morbidelli να μην κάνει καλή εμφάνιση και να τερματίζει μόλις 12ος. Απογοήτευση για τη Honda που είδε 13ο τον Pol Espargaro και 14ο τον Stefan Bradl. Ακόμα πιο απογοητευμένος ο Valentino Rossi που τερμάτισε 16ος έχοντας ξεκινήσει από την 21η θέση ενώ μία εβδομάδα νωρίτερα είχε κάνει τον 4ο ταχύτερο χρόνο….

Επόμενος αγώνας, στο Portimao της Πορτογαλίας, στις 18 Απριλίου. Στις 12 Απριλίου, τη Δευτέρα πριν τον αγώνα, το ιατρικό team του Marc Marquez θα αξιολογήσει την κατάσταση του και θα αποφασιστεί αν θα δοκιμάσει να συμμετέχει στον 3ο αγώνα της χρονιάς.

Τα αποτελέσματα του αγώνα

Η βαθμολογία μετά από 2 αγώνες

Περισσότερα Εδώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο