Την τιμητική τους, όπως κάθε Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά, είχαν τα γλυκά και φέτος, με τη πλειοψηφία των καταναλωτών να τα προμηθεύεται από τα γνωστά ζαχαροπλαστεία της πόλης. Η Μαρία Τσελεπή, σύμβουλος δημοσίων σχέσεων του Συλλόγου Ζαχαροπλαστών Μαγνησίας και αναπληρώτρια γενική γραμματέας της πανελλήνιας ομοσπονδίας ζαχαροπλαστών, μίλησε στην εκπομπή Ennitime is a good time του Sport fm 89,5.
Με τα ζαχαροπλαστεία του Βόλου, να συνεχίζουν να είναι ανοικτά από το πρωί μέχρι αργά το βράδυ όλες τις μέρες, πολύ περισσότερο μάλιστα την φετινή εορταστική περίοδο, ώστε να εξυπηρετήσουν με την ποικιλία των προϊόντων τους, το κοινό, η κα Τσελεπή κάνοντας ένα μικρό απολογισμό, χαρακτήρισε μια “καλή χρονιά” το 2024, με τους καταναλωτές να δείχνουν ενδιαφέρον για νέα είδη γλυκών και πειραματισμούς αλλά τελικά να καταλήγουν στα πιο “παραδοσιακά” ή δοκιμασμένα γλυκά.
“Η φρεσκάδα των προϊόντων των τοπικών ζαχαροπλαστείων, κερδίζει τον πελάτη” τόνισε η κα Τσελεπή. “Άλλωστε στα καταστήματα μας, σήμερα παράγουμε – σήμερα καταναλώνετε”.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα των ζαχαροπλαστών είναι βέβαια, το θέμα του κοστολόγιου, με πρώτο ζήτημα αυτό της ενέργειας αλλά και των πρώτων υλών. Οι τιμές στα γλυκά παραμένουν σταθερές εδώ χρόνια, όμως οι αυξήσεις στο κόστος των πρώτων υλών, όπως στο κακάο, είναι πολύ μεγάλες.
Η κα Τσελεπή, αναφέρθηκε επίσης, μεταξύ άλλων και στην μείωση του αριθμού των καταστημάτων, αφού οι νέοι δεν επιθυμούν να συνεχίσουν το κουραστικό και με πολύωρη απασχόληση, επάγγελμα, αλλά και στις προσπάθειες και παρεμβάσεις της πανελλήνιας ομοσπονδίας σχετικά με τη προσέγγιση της ζαχαροπλαστικής στη νέα γενιά αλλά και στο θέμα της ακρίβειας.
Ακούστε τη συνέντευξη