Μαγνησία: Εκπαιδευτικό ταξίδι μνήμης και πίστης στην Πόλη των Πόλεων

by admin
7 views

Μια αξέχαστη εμπειρία βίωσαν μαθητές και μαθήτριες της Β΄ τάξης του 1ου Πειραματικού ΓΕΛ Ν. Ιωνίας Μαγνησίας και του 2ου Πρότυπου ΓΕΛ Βόλου, στο πλαίσιο της Καινοτόμου Δράσης «Εικονική Γνωριμία με τα θρησκευτικά μνημεία της πόλης μου».

Στις 11 Απριλίου 2025 συμμετείχαν στο 1ο Μαθητικό Συνέδριο της Ιεράς Θεολογικής Σχολής Χάλκης με θέμα το έργο του καθηγητή Αριστείδη Πασαδαίου και την προβολή των μνημείων της Κωνσταντινούπολης. Το συνέδριο και η δράση τελούσαν υπό την αιγίδα του Πατριαρχικού Ιδρύματος Πατερικών Μελετών, με υπεύθυνη την κ. Ι. Κλιάρη.

Οι μαθητές παρουσίασαν τον Πατριαρχικό Ναό Αγίου Γεωργίου Φαναρίου, αξιοποιώντας ψηφιακά εργαλεία, ενώ στη συνέχεια ξεναγήθηκαν στη Θεολογική Σχολή Χάλκης, στην Αγία Σοφία, στην Παναγία Κουμαριώτισσα και σε πλήθος ιστορικών ναών, όπως ο Άγιος Νικόλαος Νεοχωρίου, η Ζωοδόχος Πηγή Μπαλουκλί και η Παναγία των Βλαχερνών, όπου έψαλαν τον Ακάθιστο Ύμνο.

Η κορυφαία στιγμή της αποστολής ήρθε το Σάββατο 12 Απριλίου, όταν οι μαθητές συμμετείχαν σε Εσπερινό στον Πατριαρχικό Ναό, χοροστατούντος του Παναγιωτάτου Πατριάρχη Βαρθολομαίου. Ο ίδιος μίλησε στα παιδιά, τους προσέφερε αναμνηστικούς σταυρούς και φωτογραφήθηκε μαζί τους. Το ταξίδι ολοκληρώθηκε την Κυριακή των Βαΐων με ξενάγηση στη Μονή της Χώρας.

Το εκπαιδευτικό αυτό προσκύνημα στάθηκε γέφυρα μνήμης και πίστης, προσφέροντας στους μαθητές μοναδικές εικόνες και βιώματα. Θερμές ευχαριστίες απευθύνθηκαν στους φορείς, το Πατριαρχείο, την κ. Κλιάρη, καθώς και στον χορηγό KOUTSOGIANNIS L.T.D. για τη στήριξη της αποστολής.

Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ