Φοιτήτρια του Παιδαγωγικού στον Βόλο σώθηκε από το δυστύχημα των Τεμπών

by admin
1 views

Λαρισαία φοιτήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα του Π.Θ. στον Βόλο, η οποία επέβαινε στο 2ο βαγόνι της μοιραίας αμαξοστοιχίας στα Τέμπη και σώθηκε, κατέφυγε στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου Βόλου γιατί ένοιωθε πόνο στο στήθος. Η γιατρό των Επειγόντων Αντωνέλλα Δημητριάδη, σε ανάρτησή της σε κοινωνικό δίκτυο, αναφέρθηκε στην ιστορία της νεαρής γυναίκας που ζήτησε τη βοήθειά της.

«Σήμερα 9/3/23 ήρθε στο ΤΕΠ το πανέμορφο κορίτσι της φωτογραφίας πού είναι ένα από τα δέκα παιδιά που βγήκαν από το δεύτερο βαγόνι. Είναι φοιτήτρια του παιδαγωγικού τμήματος και προσήλθε στα επείγοντα γιατί ανησύχησε για το συνεχιζόμενο άλγος στο (δε) ημιθωράκιο μετά τον τραυματισμό της στο μοιραίο δυστύχημα.

Είχε την τύχη να βρίσκεται στις μεσαίες καμπίνες του 2ου βαγονιού γι’αυτό και γλίτωσε! Λόγω του πόνου και του σοκ, όπως ήταν πεσμένη στο πάτωμα, χωρίς την βοήθεια των φίλων της δεν θα τα κατάφερνε.Οι πίσω καμπίνες είχαν πιάσει φωτιά και οι μπροστινές είχαν κολλήσει από την σύγκρουση. Αυτό που κατάλαβα από την σεμνή και με αίσθημα διήγησή της, είναι ότι τα σωματικά τραύματα ήταν ασήμαντα για αυτή και για την παρέα της αλλά τα ψυχικά είναι αυτά που θα κουβαλάνε για πάντα!! Της έκανα μία σφιχτή αγκαλιά και ήταν σαν να αγκάλιασα όλα αυτά τα παιδιά που σώθηκαν αλλά και αυτά που έφυγαν.

Ένα ρίγος με διαπέρασε και μόλις που κατάφερα να συγκρατήσω τον εαυτό μου για να μην ουρλιάξει… Δεν ήταν ΔΥΣΤΎΧΗΜΑ ΉΤΑΝ ΈΓΚΛΗΜΑ θα μπεί  στη λήθη του του χρόνου;;;;;;

Θα κάνουμε κάτι;»

Φοιτήτρια του Παιδαγωγικού στον Βόλο σώθηκε από το δυστύχημα των Τεμπών
Όλες οι Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο,  στο ertnews.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Προσοχή! Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των πληροφοριών του παραπάνω άρθρου (όχι αυτολεξεί) ή μέρους αυτών μόνο αν:
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ