Περίπου το “25%” των δρομολογίων των τρένων που συνδέουν το Παρίσι με το Λονδίνο θα ακυρωθούν σήμερα, αλλά και αύριο Σάββατο και την Κυριακή, μετά τις δολιοφθορές στο δίκτυο των τρένων υψηλής ταχύτητας TGV, που προκαλούν σοβαρά προβλήματα στο σύνολο του γαλλικού σιδηροδρομικού δικτύου, ανέφερε η εταιρία Eurostar.
“Σήμερα (Παρασκευή), η Eurostar θα ακυρώσει το 25% των δρομολογίων της. Θα γίνει το ίδιο το Σάββατο, 27 και την Κυριακή, 28″ [Ιουλίου], ανέφερε σε ανακοίνωση ο όμιλος.
Nos équipes sont à pied d’œuvre pour réparer les dégâts causés par les incendies volontaires dans les postes de signalisation des lignes LGV impactées.
Ici dans le poste de Courtalain (28), les câbles de chaque armoire électrique sont remplacés et testés un par un. pic.twitter.com/UhjrfN3bpr— SNCF Réseau (@SNCFReseau) July 26, 2024
Εκτός από την ακύρωση των δρομολογίων, “όλα τα τρένα υψηλής ταχύτητας με προορισμό και προέλευση το Παρίσι εκτρέπονται από την κλασική γραμή σήμερα, Παρασκευή, 26 Ιουλίου” και ως εκ τούτου κυκλοφορούν με μειωμένη ταχύτητα, διευκρίνισε η Eurostar, κάτι που “παρατείνει τη διάρκεια της διαδρομής περίπου κατά μιάμιση ώρα”.
Η εταιρία “προβλέπει πως η κατάσταση αυτή θα διαρκέσει μέχρι το πρωί της Δευτέρας”.
Η σύνδεση του Παρισιού με τις Βρυξέλλες έχει επίσης επηρεαστεί, δήλωσε η Eurostar στο AFP.
A map of today’s sabotage of train lines in #France pic.twitter.com/13mP7pyvs5
— Michael A. Horowitz (@michaelh992) July 26, 2024
Το προσωπικό της Eurostar έχει “κινητοποιηθεί πλήρως στους σταθμούς, στα τηλεφωνικά κέντρα και στους συρμούς” προκειμένου να διασφαλίσει πως οι επιβάτες είναι καλά “ενημερωμένοι”, δήλωσε η σιδηροδρομική εταιρία, διευκρινίζοντας πως οι πελάτες μπορούν να “ακυρώσουν” ή να “τροποποιήσουν” τα εισιτήριά τους χωρίς επιπλέον κόστος.
Το σύνολο του γαλλικού σιδηροδρομικού δικτύου παρουσιάζει σημαντικά προβλήματα σήμερα, εκτός από τις γραμμές με κατεύθυνση τη νοτιοανατολική Γαλλία.
Η SNCF υπέστη στη διάρκεια της νύχτας “πολλές ταυτόχρονες κακόβουλες ενέργειες που αφορούσαν τις LGV (γραμμές τρένων υψηλής ταχύτητας) Atlantique, Nord και Est”, που επηρεάζουν την κυκλοφορία των TGV, ανέφερε σε μια ανακοίνωση η εταιρία.
Συνολικά, “800.000 επιβάτες θα επηρεαστούν το Σαββατοκύριακο από τις συνέπειες της επίθεσης αυτής”, ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της SNCF , Ζαν-Πιερ Φαραντού, σε συνέντευξη Τύπου, εκ των οποίων 250.000 σήμερα.
“Εμπρησμοί” με στόχο να “προκαλέσουν ζημιά στις εγκαταστάσεις” έπληξαν κλειδιά σιδηροδρομικών γραμμών στο Κουρταλέν (LGV Atlantique), Κρουαζίγ (LGV Nord) και Πανί-σιρ-Μοζέλ (LGV Est), διευκρινίζει η ανακοίνωση της SNCF.
Η εισαγγελία του Παρισιού αναλαμβάνει την έρευνα
Η Εθνική Δικαστική Αρχή για την Καταπολέμηση του Οργανωμένου Εγκλήματος (Junalco) επιφορτίστηκε σήμερα με τη διεξαγωγή της έρευνας για το “σύνολο των ζημιών που προκλήθηκαν εσκεμμένα σε εγκαταστάσεις της SNCF”, της γαλλικής εταιρείας σιδηροδρόμων, ανακοίνωσε η εισαγγελέας του Παρισιού Λορ Μπεκιό.
Η έρευνα γίνεται για φθορά περιουσίας που δύναται να βλάψει τα θεμελιώδη συμφέροντα του έθνους, επιθέσεις σε αυτοματοποιημένο σύστημα επεξεργασίας δεδομένων από οργανωμένη συμμορία και συνωμοσία κακοποιών με σκοπό τη διάπραξη αυτών των εγκλημάτων και αδικημάτων, διευκρίνισε η Μπεκιό σε ανακοίνωσή της.
Η έρευνα διεξάγεται επίσης για φθορά και απόπειρες πρόκλησης φθοράς με επικίνδυνα μέσα από οργανωμένη συμμορία, εγκλήματα για τα οποία μπορεί να επιβληθεί ποινή κάθειρξης είκοσι ετών και πρόστιμο 150.000 ευρώ, πρόσθεσε.
Η έρευνα θα διεξαχθεί για κάθε μέρος, όπου διαπράχθηκαν οι ενέργειες αυτές, από τα αρμόδια τοπικά τμήματα της χωροφυλακής.
Η SNCF “υπέστη αυτή τη νύχτα πολλές ταυτόχρονες κακόβουλες ενέργειες που αφορούσαν τις LGV (γραμμές τρένων υψηλής ταχύτητας) Atlantique, Nord και Est”, επισήμανε η γαλλική εταιρεία σιδηροδρόμων σε ανακοίνωσή της. Κυρίως έγιναν “εμπρησμοί” για να καταστρέψουν τις εγκαταστάσεις τους, διευκρίνισε.
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος