Νέο ρεκόρ Vinales, επέστρεψε ο Marquez

by admin
7 views

Το πρωινό σκέλος ελεύθερων δοκιμών του Σαββάτου, όπως σε κάθε αγωνιστικό τριήμερο, ήταν για μια ακόμα φορά εντυπωσιακό για τον 2ο αγώνα της χρονιάς, το GP της Ανδαλουσίας στην πίστα της Jerez. Ειδικά στην αρχή του σκέλους, όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα στον Marc Marquez και την εντυπωσιακή επιστροφή του. Πριν 6 μέρες, στη διάρκεια του αγώνα είχε πτώση και έσπασε το βραχιόνιο οστό του. Ταξίδεψε στη Βαρκελώνη, υπεβλήθη σε χειρουργική επέμβαση και ξεπερνώντας και τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις, ανέβηκε στη Honda και οδήγησε στα ελεύθερα του Σαββάτου. Οι πρώτοι γύροι ήταν αναγνωριστικοί και στη συνέχεια προσπάθησε να πιέσει αλλά κυρίως να δοκιμάσεις τις αντοχές του. Οι χρόνοι του δεν ήταν φυσικά ανταγωνιστικοί και μένει να δούμε αν οι πόνοι θα τον αφήσουν να συνεχίσει την υπεράνθρωπη αυτή προσπάθεια. Με το πείσμα του και την κατάλληλη φαρμακευτική αγωγή, λογικά θα ξεκινήσει τον αγώνα ενώ αμέσως μετά τις δοκιμές δήλωσε πως θα συμμετέχει και στο 4ο και τελευταίο σκέλος των ελεύθερων δοκιμών.

Ο Fabio Quartararo ξεκίνησε δυνατά καθώς οι χρόνοι της Παρασκευής τον είχαν θέσει εκτός δεκάδας που είναι το ζητούμενο για να αποφύγει τη διαδικασία του Q1. Πολύ σύντομα έκανε ταχύτατους χρόνους και δεν άργησε να κάνει νέο ρεκόρ πίστας, βελτιώνοντας το δικό του ρεκόρ που σημείωσε στη διάρκεια των χρονομετρημένων, την προηγούμενη εβδομάδα. Περίπου 10 λεπτά πριν την ολοκλήρωση των δοκιμών οι χρόνοι άρχισαν να κατεβαίνουν αλλά το τελευταίο πεντάλεπτο είδαμε πραγματικές μάχες. Ο Quartararo κατέβασε κι άλλο το χρόνο του κάνοντας και νέο ρεκόρ πίστας. Όμως το Maverick Vinales είχε τον τελευταίο λόγο και στον 18ο από τους 20 γύρους που συμπλήρωσε σταμάτησε το χρονόμετρο στο 1:36:584. Ο Fabio Quartararo δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του και έμεινε στο 1:36:643 που ήταν 59 χιλιοστά του δευτερολέπτου αργότερος από τον Vinales. Ο Jack Miller την τελευταία στιγμή κατάφερε να ανέβει στην 3η θέση και να γίνει η ταχύτερη Ducati.

Εξαιρετικός για μια ακόμα φορά ο Takaaki Nakagami που έφερε τη Honda της LCR στην 4η θέση. Ο Francesco Bagnaia ήταν στη μεγαλύτερη διάρκεια του σκέλους η ταχύτερη Ducati. Ολοκλήρωσε στην 5η θέση σχεδόν 1,5 δέκατο πίσω από τον Miller, τον teammate του στην Pramac αφήνοντας τον Danilo Petrucci στην 6η θέση. Ο Ιταλός της Ducati κινήθηκε αθόρυβα και βελτιώνοντας το χρόνο του κοντά στο τέλος των δοκιμών ανέβηκε στην κατάταξη και εξασφάλισε την απευθείας συμμετοχή του στο Q2 δείχνοντας ότι την προηγούμενη εβδομάδα ήταν πράγματι επηρεασμένος από την πτώση των δοκιμών.

Ο Brad Binder συνεχίζει να εκπλήσσει και αν συνεχίσει έτσι, σε λίγο δε θα θεωρείται έκπληξη η απόδοση του. Έκανε τον 7ο ταχύτερο χρόνο αφήνοντας στην 9η θέση το μεγάλο όνομα της KTM, τον Pol Espargaro. Ανάμεσα τους, ο Valentino Rossi που κατέβαζε σταθερά χρόνο και πήρε απευθείας πρόκριση για το Q2 σε έναν σκέλος που το ρεκόρ πίστας καταρρίφθηκε 3 φορές! Ο Joan Mir έφερε τη μοναδική Suzuki στη 10η θέση αφού ο Rins επέλεξε να μη συμμετέχει στις δοκιμές. Ο Aleix Espargaro είχε δύο πτώσεις με την Aprilia και έμεινε 11ος, ο Franco Morbidelli ενώ κινήθηκε πολύ δυνατά σε ολόκληρο το σκέλος δεν κατάφερε να βελτιώσει το χρόνο του στα τελευταία λεπτά κι έμεινε 12ος.

Ο Andrea Dovizioso δεν πήγε καθόλου καλά. Ήταν 14ος τη στιγμή που ο Petrucci ήταν 6ος και θα συμμετέχει στη διαδικασία του Q1 ενώ για μια ακόμα φορά σημείωσε την υψηλότερη τελική ταχύτητα (293,4 χλμ/ώρα). Απογοήτευση και για τον Johann Zarco που περιορίστηκε στη 15η θέση. Ο Marc Marquez συμπλήρωσε τελικά 18 γύρους και έκανε τον 19ο χρόνο, με διαφορά 1,3 δευτερόλεπτα από την κορυφή. Αξιοσημείωτο είναι πως στα 4 επιμέρους κομμάτια της πίστας, το ταχύτερο πέρασμα έγινε από διαφορετικό αναβάτη σε κάθε κομμάτι. Ο Fabio Quartararo ήταν ο ταχύτερος στο 1ο, ο Pol Espargaro στο 2ο, ο Jack Miller στο 3ο και ο Danilo Petrucci στο 4ο. Επίσης, ενώ στα 3 κομμάτια ο χρόνος βελτιώθηκε σε σχέση με την Παρασκευή, στο 2ο κομμάτι ο Valentino Rossi έκανε ταχύτερο πέρασμα την Παρασκευή και δε βελτιώθηκε στις ελεύθερες δοκιμές του Σαββάτου. Ακολουθεί το τελευταίο σκέλος ελεύθερων δοκιμών με τους πρωταγωνιστές να δοκιμάζουν ρυθμίσεις αγώνα και όσους περάσουν από τη διαδικασία του Q1 να ψάχνουν την απόλυτη επίδοση.

Οι χρόνοι του 3ου σκέλους

Τα συνδυασμένα αποτελέσματα και των τριών ελεύθερων δοκιμών

Περισσότερα Εδώ

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο