“O πρόσφατος εκτροχιασμός του «Μουτζούρη», όπως είναι γνωστό το τρενάκι του Πηλίου, έρχεται να προστεθεί σε πάμπολλα περιστατικά σιδηροδρομικών ατυχημάτων του τελευταίου διαστήματος σε όλη την Ελλάδα”, υποστηρίζει στην ανακοίνωσή της ΤΕ Μαγνησίας του ΚΚΕ και συνεχίζει υποστηρίζοντας ότι:
«… Οι ευθύνες της κυβέρνησης, της «Hellenic Train» και του ΟΣΕ είναι τεράστιες… καθυστερούν σημαντικά τα έργα συντήρησης, καθαρισμού, τηλεδιοίκησης του σιδηροδρομικού δικτύου… 4 μήνες πριν, απ’ τον Αύγουστο του 2024 ήταν εντοπισμένα σοβαρά προβλήματα στη συγκεκριμένη σιδηροδρομική γραμμή, που σημείωνε αναλυτικά ο προϊστάμενος του Τμήματος ΟΣΕ Βόλου με επιστολή του προς τον ΟΣΕ. Αναφερόταν στη μερική αποκατάσταση και συντήρηση της γραμμής του «Μουτζούρη» ύστερα κι από τις πλημμύρες DANIEL και ΕLIAS… Πρότεινε επιπλέον, τη διακοπή της κυκλοφορίας της γραμμής πέραν του Σεπτεμβρίου, λόγω της έλευσης του φθινοπώρου και της επιδείνωσης των καιρικών συνθηκών που μεγάλωναν την πιθανότητα ατυχήματος, ακριβώς λόγω της μερικής συντήρησης και αποκατάστασης της γραμμής. Καθότι η εργολαβία που θα εγκατασταθεί στη γραμμή για την πλήρη αποκατάστασή της ακόμη επίκειται. Γιατί η ζυγαριά του κόστους – οφέλους και δεν επιλέγει ως αναγκαία τα έργα εκσυγχρονισμού και συντήρησης, την εγκατάσταση συστημάτων ασφαλείας στην κυκλοφορία, τις προσλήψεις του αναγκαίου προσωπικού…».
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος