“Κλειστές πόρτες” αντί click inside επιλέγουν εμπορικές αλυσίδες

by admin
2 views

Σε απόγνωση είναι οι έμποροι σε Μοναστηράκι και Πλάκα. Μια περιοχή που πριν από την πανδημία έσφυζε από κόσμο πλέον έχει ερημώσει, με περισσότερα από τα μισά καταστήματα να παραμένουν κλειστά. Δεν είναι μόνο τα μικρομάγαζα, αλλά και μεγάλες αλυσίδες που κλείνουν τα καταστήματά τους και θα λειτουργούν μόνο διαδικτυακά.

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα το 93% των επιχειρήσεων στην Αθήνα, έλαβε επιστρεπτέα προκαταβολή,το 69% αδυνατεί να καλύψει δανειακές, ασφαλιστικές και φορολογικές υποχρεώσεις, ενώ το 49% δεν θα μπορέσει να ανοίξει ξανά σε περίπτωση νέου lockdown.

Το click inside σε κάποιες επιχειρήσεις δούλεψε, σε κάποιες άλλες όχι και τόσο ικανοποιητικά και ίσως είναι και αυτός, ένας λόγος που κάποιες αλυσίδες, το χρησιμοποίησαν για μία-δύο ημέρες και πλέον δεν το χρησιμοποιούν. Από τους βασικότερους λόγους είναι το ότι μπλόκαραν τα ραντεβού και τα υψηλά λειτουργικά έξοδα, που δεν μπορούν να καλυφθούν από τον τζίρο, ο οποίος παραμένει μέτριος.

Στοχευμένοι έλεγχοι διενεργούνται από την επιθεώρηση εργασίας. Τα κλιμάκια ψάχνουν το κατά πόσο τηρούνται τα μέτρα προστασίας στις επιχειρήσεις, αν οι αναστολές εργασίας έχουν γίνει κανονικά και εάν εφαρμόζεται η τηλεργασία και με ποιόν τρόπο. Οι έλεγχοι θα γίνουν στις ταχυμεταφορές, στις αποθήκες, στα delivery και στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση

Πηγή: ΕΡΤ
Ρεπορτάζ: Μάριος Κωνσταντινίδης, Άκης Αθανασόπουλος

Μοιράσου το άρθρο:

Περισσότερα Εδω

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο