ΕΦΚΑ: Πειθαρχικός έλεγχος για 10 περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας ασφαλισμένων (video)

by admin
2 views

Αποφασισμένος να προχωρήσει η αναμόρφωση και ο εκσυγχρονισμός του ΕΦΚΑ με προτεραιότητα την εύρυθμη λειτουργία και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών, εμφανίζεται ο υπουργός Εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης. Για τον λόγο αυτό παρέπεμψε σε πειθαρχικό έλεγχο δέκα περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών από τις υπηρεσίες του οργανισμού.

Ασφαλισμένος στον ΕΦΚΑ αγροτών περιμένει από το 2018 να λάβει αναπηρική σύνταξη. Ο φάκελός του ήρθε στην Αθήνα από την Λαμία και από τότε ο πολίτης μάταια προσπαθεί να επικοινωνήσει με την αρμόδια υπηρεσία.

Όπως αναφέρει: “Τηλεφώνησα στην κεντρική υπηρεσία του ΕΦΚΑ Αγροτών στην Αθήνα, ζήτησα να μιλήσω με κάποιον υπάλληλο στο τμήμα που έχει αναλάβει περιπτώσεις όπως η δική μου και μου απάντησαν ότι στο τμήμα αυτό απονομών συντάξεων δεν έχουν εγκαταστήσει τηλέφωνα!”

Αυτή είναι μία από τις 10 περιπτώσεις ακραίας ταλαιπωρίας πολιτών από υπηρεσίες του ΕΦΚΑ, που ο Υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης στέλνει για πειθαρχικό έλεγχο.

“Επειδή ο ΕΦΚΑ κάνει κοινωνική πολιτική, θέλω να ξεκαθαρίσω ότι δεσποτικές συμπεριφορές υπαλλήλων δεν γίνονται ανεκτές. Πλήττουν μεταξύ άλλων και την εικόνα όλων των ευσυνείδητων υπαλλήλων του ΕΦΚΑ που κάνουν καλά τη δουλειά τους.” επισημαίνει ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης.

Οδύσσεια και για ασφαλισμένο καρκινοπαθή: Περιμένει 5 χρόνια για μια απάντηση 5 λεπτών από τον ΕΦΚΑ προς τον ΕΔΟΕΑΠ η οποία αφορά στον χρόνο ασφάλισής του προκειμένου να λάβει επικουρική σύνταξη. Σε άλλη περίπτωση: Ανάπηρος συνταξιούχος περιμένει 2 χρόνια να διορθωθεί απόφαση του ΕΦΚΑ και να του επιστραφούν χρήματα. Βροχή οι καταγγελίες ασφαλισμένων για αδυναμία επικοινωνίας με τις υπηρεσίες.

“Όποτε αφήνω το τηλέφωνο μου δεν με καλούν ποτέ και όποτε παίρνω δεν γνωρίζουν που βρίσκεται η αίτηση μου. Η Διευθύντρια μου λέει να καλέσω τους υπαλλήλους της που δεν σηκώνουν ποτέ τηλέφωνα ή απουσιάζουν.” είναι η καταγγελία ασφαλισμένου, ο οποίος είχε υποβάλει αίτηση για εργατικό ατύχημα.

“Προσπαθούμε να εξυπηρετήσουμε τους πολίτες με λιγοστούς υπαλλήλους, χωρίς σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή, αντιμετωπίζοντας και την έλλειψη διασύνδεσης των υπηρεσιών” λένε οι εργαζόμενοι στα Ταμεία.

“Δεν έχουμε πρόσβαση στο internet, ένας υπολογιστής για 5 υπαλλήλους προκειμένου να εξυπηρετήσουμε τους πολίτες. Δεν θα δεχθούμε κατασυκοφάντηση συναδέλφων μας οι οποίοι υπερβάλλουν εαυτόν καθημερινά σε άθλιες συνθήκες.” επισημαίνει η Γιώτα Κίτσου Γενική Γραμματέας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Προσωπικού Οργανισμών Κοινωνικής Πολιτικής (ΠΟΠΟΚΠ)

Το Υπουργείο Εργασίας πάντως προχωρά γρήγορα τις διαδικασίες για δημιουργία ενιαίου τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης ασφαλισμένων ενώ θα επεκταθούν και οι ψηφιακές συναλλαγές με τον e-ΕΦΚΑ.

Ρεπορτάζ: Κατερίνα Γράβου

Πηγή: ΕΡΤ

Περισσότερα Εδω

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο