Β. Κικίλιας: Νέο ξενοδοχείο για τον αθλητικό τουρισμό στη Λήμνο για τις προπονήσεις ολυμπιακών ομάδων

by admin
7 views

Στην ενίσχυση του αθλητικού τουρισμού στη Λήμνο, αλλά και στη συμβολή του τουρισμού στην αντιμετώπιση της ανεργίας, αναφέρθηκε ο Υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας.

«Η κοινωνική πολιτική δεν είναι λόγια, ούτε ευχολόγια. Κοινωνική πολιτική είναι οι θεσμικές παρεμβάσεις που αναλαμβάνουμε προκειμένου να στηρίξουμε τους συμπολίτες μας, στην πράξη», επισήμανε ο Υπουργός Τουρισμού σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN και στην εκπομπή «Τώρα ό,τι συμβαίνει», με την Φαίη Μαυραγάνη.

Όπως σημείωσε ο κ. Κικίλιας, ο τουρισμός αποτελεί βασικό μοχλό της οικονομικής ανάπτυξης, καθώς τα έσοδα από το τουριστικό προϊόν καταλήγουν αδιαμεσολάβητα -όπως είπε- στη μέση ελληνική οικογένεια, στους εργαζόμενους και τους καταστηματάρχες, στον αγρότη και στον ιδιοκτήτη της μικρομεσαίας επιχείρησης.

Ο Υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στη σημαντική επίδραση του τουρισμού στη μείωση της ανεργίας, όπως προκύπτει με βάση τα τελευταία στοιχεία από την «Εργάνη». Όπως υπογράμμισε, τον μήνα Απρίλιο δημιουργήθηκαν 124.365 νέες θέσεις εργασίας, κυρίως λόγω της δυναμικής που έχει ο τουρισμός. «Πρόκειται για μία επίδοση που αποτελεί ρεκόρ εικοσαετίας. Και εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι το 60% των νέων αυτών θέσεων εργασίας είναι πλήρους απασχόλησης», δήλωσε ο κ. Κικίλιας. Όπως τόνισε, δε, οι εργαζόμενοι στον τουρισμό αποτελούν τους πρεσβευτές της χώρας μας στο εξωτερικό. «Ως εκ τούτου, το μέρισμα από την επιτυχία του τουριστικού προϊόντος πρέπει να καταλήγει πρωτίστως σε αυτούς», είπε.

Αναφερόμενος στη Λήμνο, είπε ότι πρόκειται, για τη δεύτερη σχετική επένδυση στη χώρα μας, μετά το αντίστοιχο ξενοδοχείο που εγκαινιάστηκε, το φθινόπωρο, στα Σύβοτα. «Θα είναι ένα ξενοδοχείο, το οποίο τους καλοκαιρινούς μήνες θα δουλεύει για τουρίστες και ταξιδιώτες. Και όλη την υπόλοιπη χρονιά για την προετοιμασία ομάδων και αθλητών, σε ολυμπιακό επίπεδο», ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας: «Η κρίση ήταν μία ευκαιρία για εμάς. Ο τρόπος με τον οποίο χειριστήκαμε την πανδημία -ειδικά στα πρώτα στάδια- είχε ως αποτέλεσμα το rebranding της χώρας μας ως έναν απολύτως ασφαλή προορισμό. Έτσι, αυτή τη στιγμή, δεν μιλάμε μόνο για τους “μπρανταρισμένους” προορισμούς, για εκείνους δηλαδή που ξέρει όλος ο κόσμος. Μέλημά μας είναι να “φωτίζουμε” συνεχώς και άλλους. Και αυτό ακριβώς κάνουμε».

Περισσότερα Εδω

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο