Η Νότια Κορέα έχει αναγκαστεί να κλείσει επανειλημμένα τους διαδρόμους απογείωσης και προσγείωσης στα δύο κύρια αεροδρόμια της πρωτεύουσας Σεούλ από τον Ιούνιο, εξαιτίας του κινδύνου που αντιπροσωπεύουν τα μπαλόνια με απορρίμματα που εκτοξεύονται συνεχώς από το βόρειο γείτονα της χώρας, αναφέρει σε δήλωσή του ο βουλευτής του Δημοκρατικού Κόμματος Γιανγκ Μπου-ναμ.
Επικαλούμενος αεροπορικά δεδομένα, ο Νοτιοκορεάτης νομοθέτης ενημέρωσε ότι από την 1η Ιουνίου και μετά, τουλάχιστον σε 20 διαφορετικές περιπτώσεις, όλοι ή ορισμένοι διάδρομοι στα αεροδρόμια Ίντσεον και Τζίμπο της Σεούλ έκλεισαν για προσγειώσεις ή απογειώσεις ή και για τα δύο, όταν εντοπίστηκαν μπαλόνια στην περιοχή.
Συνολικά, οι περιορισμοί στις πτήσεις διήρκεσαν 413 λεπτά.
Από τα τέλη Μαΐου, η Βόρεια Κορέα έχει εξαπολύσει περισσότερα από 5.500 μπαλόνια με απορρίμματα προς το Νότο, σαν αντίποινα, όπως ισχυρίζεται, για τα μπαλόνια με προπαγανδιστικά φυλλάδια που στέλνουν βόρεια Νοτιοκορεάτες ακτιβιστές.
Την περασμένη Δευτέρα, οι απογειώσεις και οι προσγειώσεις ανεστάλησαν και πάλι για 90 λεπτά στο Ίντσεον, το πέμπτο πιο πολυσύχναστο διεθνές αεροδρόμιο στον κόσμο και σημαντικό διαμετακομιστικό κόμβο παγκοσμίως, αλλά αναστάτωσαν τις πτήσεις και στο Τζίμπο, ένας αερολιμένας στο δυτικό άκρο της πρωτεύουσας που εξυπηρετεί κυρίως πτήσεις εσωτερικού.
Αξιωματούχος των νοτιοκορεάτικων αρχών αεροπλοΐας είπε ότι οι αποφάσεις για το κλείσιμο των διαδρόμων λαμβάνονται κάθε φορά που εντοπίζεται ένα μπαλόνι σε συνάρτηση με το σύνολο των συνθηκών, και όχι βάσει της απόστασης που βρίσκεται από το αεροδρόμιο.
Ο στρατός της Νότιας Κορέας σε ανακοίνωσή του πληροφορεί ότι παρακολουθεί τα μπαλόνια από τη στιγμή που εξαπολύονται, όμως δεν προκρίνει την κατάρριψή τους όπως ζητούν ορισμένοι βουλευτές και ομάδες πολιτών, καθώς υπάρχουν κίνδυνοι για την ασφάλεια.
Πηγή: Reuters
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησε μας στο Twitter
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Γίνε μέλος στο κανάλι μας στο Viber
– Αναφέρεται ως πηγή το ertnews.gr στο σημείο όπου γίνεται η αναφορά.
– Στο τέλος του άρθρου ως Πηγή
– Σε ένα από τα δύο σημεία να υπάρχει ενεργός σύνδεσμος