15 Δεκέμβριος, 2018 03:12

Breaking News

Παραιτήθηκε από τη WPP ο «βασιλιάς» της διαφήμισης

Παραιτήθηκε από τη WPP ο «βασιλιάς» της διαφήμισης
NANOS



Παραιτήθηκε από τη WPP ο «βασιλιάς» της διαφήμισης

Η διαφημιστική βιομηχανία χάνει τον «βασιλιά» της. Και η πτώση ήταν πολύ πιο γρήγορη από την άνοδο.

Ο σερ Μάρτιν Σoρέλ, που κατάφερε μέσα σε τριάντα χρόνια να μεταμορφώσει την WPP από εταιρεία κατασκευής συρμάτινων καλαθιών και καροτσιών για σούπερ μάρκετ στο μεγαλύτερο διαφημιστικό όμιλο στον κόσμο, ανακοίνωσε την παραίτησή του, έπειτα από τις κατηγορίες για κακοδιαχείριση περιουσιακών στοιχείων του ομίλου.

Ο 73χρονος Σορέλ ανακοίνωσε το βράδυ του Σαββάτου ότι παραιτείται από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της WPP, απόφαση με άμεση ισχύ.

Η αποχώρησή του ανακοινώνεται λίγες εβδομάδες μετά τις κατηγορίες σε βάρος του και λίγες ημέρες προτού το διοικητικό συμβούλιο της WPP δώσει στη δημοσιότητα τα ευρήματα της έρευνας.

Ο ίδιος ο κ. Σορέλ αρνείται τις κατηγορίες.

Ο επικεφαλής της WPP ήταν κάτι παραπάνω από διευθύνων σύμβουλος – ήταν ο βετεράνος της διαφημιστικής βιομηχανίας και εμβληματική προσωπικότητα του επιχειρηματικού κόσμου της Βρετανίας, με συχνές δημόσιες εμφανίσεις, εκφράζοντας την άποψή του σε διάφορα ζητήματα, από το Brexit μέχρι τον εμπορικό πόλεμο του προέδρου Τραμπ και την άνοδο των κολοσσών τεχνολογίας.

Ο ίδιος είχε προκαλέσει αρκετές φορές αντιδράσεις με τους μαχητικούς του τρόπους, αλλά και με το παχυλό πακέτο αποδοχών, ειδικά σε μια εποχή που τα έσοδα της WPP υποχωρούσαν.

Σε ανακοίνωσή του προς τους περίπου 200.000 εργαζομένους της WPP ανά τον κόσμο, ο κ. Σορέλ εξήγησε ότι το ζήτημα που ανέκυψε πρόσφατα ασκεί «υπερβολικές και μη αναγκαίες πιέσεις στην επιχείρηση» και ότι προς το συμφέρον της εταιρείας και των πελατών της «το καλύτερο θα ήταν να αποχωρήσω».

«Ως ιδρυτής, μπορώ να πω ότι η WPP δεν είναι απλώς ένα ζήτημα ζωής ή θανάτου, είναι και θα είναι κάτι πολύ πιο σημαντικό από αυτό».

Η γλυκόπικρη γεύση της αποχώρησής του ήταν εμφανής στο αποχαιρετιστήριο μήνυμα, παρουσιάζοντας με λεπτομέρειες την πορεία 33 ετών της WPP, όπου χάρη στις κινήσεις εξαγορών και συγχωνεύσεων του κ. Σορέλ χτίστηκε μια διαφημιστική βιομηχανία με περισσότερα από 400 πρακτορεία σε 112 χώρες και με 200.000 υπαλλήλους. Όπως ανέφερε ο ίδιος, αφιέρωσε κάθε μέρα τα τελευταία 33 χρόνια σκεπτόμενος το μέλλον της εταιρείας.


Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 16 Απριλίου 2018, 17:02

Περισσότερα Εδω

Related posts